Analýza příčin vyššího podílu romských žáků vzdělávajících se dle RVP ZV UV ve třídách zřízených podle § 16 odst. 9, Školského zákona a návrh souboru opatření pro oblast vzdělávání a další relevantní oblasti
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program veřejných zakázek v aplikovaném výzkumu a inovacích pro potřeby státní správy BETA2
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
PAQ - Prokop Analysis and Quantitative Research, s.r.o.
Druh soutěže
VZ - Veřejná zakázka
Číslo smlouvy
2021914MT01
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Analysis of the causes of the higher proportion of Romani pupils educated according to the framework curriculum for basic education in classes established pursuant to Section 16(9) of the Education Act and proposal of a set of measures for education a...
Anotace anglicky
The main goal of the research project is to identify the causes of the education of Romani pupils educated according to the Framework Curriculum for Basic Education and to propose a set of recommendations for the education sector and other sectors with the aim of reducing the number of Romani pupils in schools and classes established pursuant to Section 16(9) of the Education Act. A possible research hypothesis to test may be the assumption that where there is a segregated "regular" school, there will not be such a strong tendency to place Roma pupils in section schools, because the local system will be "content" with relegating them to the "regular" segregated school. The second research hypothesis is: "There is inconsistent practice in the activities of the SEN within individual establishments and between regions."
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
OECD FORD - hlavní obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
OECD FORD - vedlejší obor
50601 - Political science
OECD FORD - další vedlejší obor
—
CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
AD - Politologie a politické vědy<br>AM - Pedagogika a školství
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Uspěl.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 12. 2021
Ukončení řešení
30. 11. 2022
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
31. 10. 2022
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP23-TA0-TI-U
Datum dodání záznamu
13. 7. 2023
Finance
Celkové uznané náklady
2 245 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
2 245 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč