Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza příčin vyššího podílu romských žáků vzdělávajících se dle RVP ZV UV ve třídách zřízených podle § 16 odst. 9, Školského zákona a návrh souboru opatření pro oblast vzdělávání a další relevantní oblasti

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program veřejných zakázek v aplikovaném výzkumu a inovacích pro potřeby státní správy BETA2

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    PAQ - Prokop Analysis and Quantitative Research, s.r.o.

  • Druh soutěže

    VZ - Veřejná zakázka

  • Číslo smlouvy

    2021914MT01

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Analysis of the causes of the higher proportion of Romani pupils educated according to the framework curriculum for basic education in classes established pursuant to Section 16(9) of the Education Act and proposal of a set of measures for education a...

  • Anotace anglicky

    The main goal of the research project is to identify the causes of the education of Romani pupils educated according to the Framework Curriculum for Basic Education and to propose a set of recommendations for the education sector and other sectors with the aim of reducing the number of Romani pupils in schools and classes established pursuant to Section 16(9) of the Education Act. A possible research hypothesis to test may be the assumption that where there is a segregated "regular" school, there will not be such a strong tendency to place Roma pupils in section schools, because the local system will be "content" with relegating them to the "regular" segregated school. The second research hypothesis is: "There is inconsistent practice in the activities of the SEN within individual establishments and between regions."

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50601 - Political science

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AD - Politologie a politické vědy<br>AM - Pedagogika a školství

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Uspěl.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 12. 2021

  • Ukončení řešení

    30. 11. 2022

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    31. 10. 2022

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP23-TA0-TI-U

  • Datum dodání záznamu

    13. 7. 2023

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 245 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 245 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč