Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
RS98012

Hodnocení výsledků práce škol v nekognitivní oblasti u žáků končících povinnou školní docházku

Cíle projektu

Cílem projektu je získání informací o tom, jakých výsledků dosahují jednotlivé typy škol v oblasti nekognitivních vlastností žáků. Empirický výzkum bude pracovat s reprezentativním výběrem žáků a zaměří se na věkovou skupinu respodentů navštěvujících poslední ročník povinné školní docházky. Ve výzkumu budou zjišťovány ta charakteristiky žáků, které jsou výrazně ovlivňovány úrovní výchovné práce na škole. Měření těchto charakteristik bude provedeno nástrojem, vyvinutým pro tento účel, na bázi sémantického diferenciálu. Výsledkz získané ve výzkumu umožní srovnat jednotlivé typy škol z hlediska úspěšnosti při formování uvedených nekognitivních vlastností žáků.

Klíčová slova

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Resortní výzkum Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Druh soutěže

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Evaluation of the results of schools in noncognitive area at the pupils, whitch finish obligatory school attandance

  • Anotace anglicky

    x

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory
    (dle převodníku)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)
    50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);
    50103 - Cognitive sciences
    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Závěrečná zpráva

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 1998

  • Ukončení řešení

    1. 1. 1999

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2000/MSM/MSM0RS/U/2:1

  • Datum dodání záznamu

Finance

  • Celkové uznané náklady

    274 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    158 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč

Uznané náklady

274 tis. Kč

Statní podpora

158 tis. Kč

0%


Poskytovatel

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

CEP

AM - Pedagogika a školství

Doba řešení

01. 01. 1998 - 01. 01. 1999