Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj motivace k učení se anglickému jazyku u českých žáků z různých typů škol na úrovni vyššího sekundárního vzdělávání

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    SGA0202400001

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    24-10968S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The Development of English Language Learning Motivation Among Czech Students in Different Types of Schools at Upper Secondary Level

  • Anotace anglicky

    Research into foreign language learning motivation is starting to focus on its changes over time, often relying on self-reported data from learners. Such data, however, can be biased by the reporting behavior (RB) differences between learners and the change of their RB over time. In this project, we examine the changes in RB when reporting English as a foreign language (EFL) motivation among students in different years of study at different types of Czech upper secondary schools. Further, we investigate how EFL learning motivation structure develops among these students, the factors contributing to this development, and how the identified changes in RB could affect the results. In the context of the development of students’ motivation, we also investigate the paradoxical findings concerning the relationship between students’ non-cognitive skills and achievement test scores documented in the literature. The project outcomes are articles in impact factor journals, a book, conference presentations, a summarizing school report, and a summarizing report and a video for the wider public.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2024

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2026

  • Poslední stav řešení

    Z - Začínající víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    12. 3. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    5 788 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    5 788 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč