Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza determinantů sebehodnocení znalostí anglického jazyka a motivace k učení se anglickému jazyku u českých žáků nižšího sekundárního stupně

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    SGA0202000001

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    20-05484S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Analyzing the determinants of self-reported English language knowledge and motivation for English language learning in Czech lower secondary students

  • Anotace anglicky

    Current research on English as a foreign language (EFL) learning frequently uses self-report data to measure both students’ perceived language skills and their motivation. It has been shown, however, that the accuracy of self-reported data can be hindered by differences in respondents’ scale usage. In this project, we study the differences in Czech lower-secondary students’ scale usage in regard to their perceived EFL knowledge and skills and their motivation for learning EFL, in a large-scale questionnaire survey. Furthermore, we study the relationship of these concepts to school, family, peer, and individual factors and we explore how these relationships can be affected by differences in scale usage. We also aim to address the gap in research concerning the paradoxical negative relationship between self-reported student motivation for learning and results in achievement tests and examine them in the context of EFL research. The outcomes of the project include studies in impact factor journals, a Scopus-indexed journal, and other peer-reviewed journals.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2020

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2022

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    12. 4. 2022

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP23-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    26. 6. 2023

Finance

  • Celkové uznané náklady

    6 017 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    6 017 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč