Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzory pohyblivého obrazu: recepce filmu a audiovizuální kultury u současné české mládeže

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 8 (SGA02008GA1PD)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/08/P176

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Patterns of Moving Images: Film and Audiovisual Reception Among Contemporary Czech Young People

  • Anotace anglicky

    This project is considered to be a part of research activities concerning reception of audio-visual culture with a respect to the position it occupies in mental and physical development of children and young people. In theoretical framework it stresses the importance of popular fictional audiovisual/media worlds and its heroes as well as concepts of child's mimicking of them. The principal goal is to analyse - from educational perspective - main modes, factors and accompanying indicators of a young filmand audiovisual spectatorship. We will employ complex quantitative (descriptive-correlation surveys) and qualitative methods (literature and audiovisual materials analysis, narrative interviews, case studies with use of grounded theory. The main outputof the project is considered to be a monograph; the secondary ones should consist of a series of Czech/international conference poster/oral presentations and articles published in relevant domain journals.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20103 - Architecture engineering<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>60401 - Arts, Art history<br>60402 - Architectural design<br>60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)<br>60404 - Folklore studies<br>60405 - Studies on Film, Radio and Television

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výzkumný projekt vycházel z předpokladu, že ve vývoji mladého člověka hraje důležitou úlohu identifikace s fikčními postavami audiovizuální kultury. Cílem tohoto projektu bylo analyzovat z&nbsp;pohledu pedagogiky podoby, faktory a průvodní jevy audioviz?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2008

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2010

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    16. 4. 2010

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP11-GA0-GP-U/04:3

  • Datum dodání záznamu

    20. 3. 2015

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 086 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 086 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč