Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
LS012138

Úloha poradenství v terciárním systému vzdělávání

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Projekty pro státní správu

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Národní vzdělávací fond, o.p.s.

  • Druh soutěže

    VZ - Veřejná zakázka

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The Role of Guidance and Counselling Services in the Terciary Education System

  • Anotace anglicky

    Proposed project is aimed to contribute both on theoretical and empirical recognition of purpose of the guidance and counselling services in tertiary education sector in particular to be implemented into the long term intentions of the Czech Ministry ofEducation, Youth and Sports as well as of individual institutions of tertiary education. Project will be focused on common and historical context of counselling and guidance services including working models and possible use of guidance and counselling services in the system of student financial aid. Main project output will be an analytic comparative study named Counselling and guidance in tertiary education. Additional output will be organisation of 9th Seminar on Higher Education Guidance and Counselling and Book of Contribution from this seminar.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • CEP - další vedlejší obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Studie se zabývá obecnými souvislostmi poskytováníporadenských služeb, současným stavem poradenství u nás i zahraničí. Rozpracovává český model poradenské péče o studenty VŠ, podává informaci o dalším vzdělávání poradců. V závěru předkládá doporučení.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2001

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2001

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2002/MSM/MSM2LS/U/N/2:1

  • Datum dodání záznamu

    14. 3. 2002

Finance

  • Celkové uznané náklady

    345 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    345 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč