Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
LS20004

Rozšíření a proměny terciárního vzdělávání

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Projekty pro státní správu

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.

  • Druh soutěže

    VZ - Veřejná zakázka

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Expansion and Transformation of Tertiary Education

  • Anotace anglicky

    Analysis of the Institutions of Tertiary education, experiences from abroad; permeability of the system, mobility, exploitation of international agreementsand declarations in the Tertiary education sector; working mechanisms and management in the Tertiary system; evaluation, implementation of the Higher Education Act. Long-term plans of Higher Education Institutions, optimization of Higher vocational schools; proposals for exploitation of the result of the research and upgrading existed mechanisms; expectations and conditions of the regional fabric of the framework of Tertiary education institutions.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt se zabýval identifikací soudobých rozvojových problémů terciálního vzdělávání a rozhodujících faktorů podmiňujících vznik a základní směry řešení těchto problémů. Řešení bylo pojato jako syntéza různých přístupů a formulování postulátů vývoje.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2000

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2001

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2002/MSM/MSM2LS/U/N/2:1

  • Datum dodání záznamu

    14. 3. 2002

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 700 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 700 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč