PALIVO - Použití jednotného paliva JP/F-34 dle VJS PHM č. 1-3-L ve vznětových motorech pozemní vojenské techniky AČR
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo obrany
Program
Národní program výzkumu v oblasti bezpečnosti a obrany (2001-2004)
Veřejná soutěž
Bezpečnost 1 (SMO0200391001)
Hlavní účastníci
VOP CZ, s.p. / lokalita Vyškov
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
PALIVO - Use of the single fuel JP/F-34 according to VJS PHM number 1-3-L in the ground forces CRA diesel engines
Anotace anglicky
The project aim is to get data of engine parameter changes (power, fuel consumption, twist moment etc.), data of temperature mode changes of engine work, data of fuel combustion process in the engine cylinder (especially data of engine tendencyto engineroughness), data of influence over fuel system (fuel injection pump, fuel injektors and their setting up and their operating pressure, pre - injection setting up, fuel feed increase etc.), data of changes of engine wear intensity,data of changes of engineexhaust emission, data of changes of engine reliability and engine service life, data of storage life changes so that, to be able to analyze fuel F-34 using influence over the service of UTD-20 diesel engines,which haven´t been made in the Czech republicc and which weren´t designed as multifuel engines originally.
Vědní obory
Kategorie VaV
NV - Neprůmyslový výzkum (aplikovaný výzkum s výjimkou průmyslového)
CEP - hlavní obor
KA - Vojenství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
21100 - Other engineering and technologies
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Předmětem řešení projektu je ověření vlivu paliva JP/F-34 na technické parametry, spolehlivost a životnost motoru UTD-20. Byla vypracována metodika, byly provedeny experimenty a byla ověřena možnost dlouhodobého provozu motoru UTD-20 na palivo JP/F-34.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2003
Ukončení řešení
1. 1. 2005
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP06-MO0-ON-U/01:1
Datum dodání záznamu
21. 6. 2006
Finance
Celkové uznané náklady
4 000 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
4 000 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč