Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TA01030516

Kontinuální monitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a experimentálního vývoje ALFA

  • Veřejná soutěž

    ALFA 1 (STA02011TA01)

  • Hlavní účastníci

    Centrum dopravního výzkumu, v.v.i.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    20110209

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Continual Monitoring of the Load-bearing Capacity of the Railway Tracks

  • Anotace anglicky

    The principal objective of the project is to enhance the effectiveness of the methodology of the assessment of the quality and load-bearing capacity of track bed structural layers. The submitted project further aims at contributing to enhancing the quality control of the track bed layers. The project will be focused on:  determination of correlations between E0 and Edyn,  specification of technical criteria for indirect continual non-destructive diagnostics of changes in the track bed load-bearing capacity,  investigation of possibilities of continual diagnostics of the track bed load-bearing capacity,  evaluation of the effect of changes in the track geometry (GUK) on the track bed load-bearing capacity values,  development of a classification scale for the specification of the ballast (KL) compaction level. The project will include the exploitation (transformation) of the outputs from the recorder of the operation of track mechanisms (DGS- dynamic stab

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • CEP - hlavní obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • CEP - vedlejší obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering<br>20104 - Transport engineering

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výstupy a výsledky byly dosaženy v souladu se Smlouvou/Rozhodnutím o poskytnutí účelové podpory, popř. platného Dodatku k této Smlouvě.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2011

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2013

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    4. 4. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP14-TA0-TA-U/06:1

  • Datum dodání záznamu

    17. 7. 2020

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 068 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 238 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    830 tis. Kč