Návrh doporučujících národních kurikul v oblasti prostorových informací
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program veřejných zakázek ve výzkumu, experimentálním vývoji a inovacích pro potřeby státní správy BETA
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava / Hornicko-geologická fakulta
Druh soutěže
VZ - Veřejná zakázka
Číslo smlouvy
201605073
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Suggestions regarding national curriculum recommendations in geographic data field
Anotace anglicky
The project main goal is identification and a definition of needs for curriculum development. The above mentioned needs relate to the system of formal education (specifically tertiary education) and respond to demands of development of national infrastructure for spatial information. The parallel goal is a processing and a following adaptation of a suitable system of complex activities to advance professional education.
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
CEP - hlavní obor
AE - Řízení, správa a administrativa
CEP - vedlejší obor
IN - Informatika
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Projekt splnil požadavky konečného uživatele, který byl iniciátorem výzkumné potřeby. Řešitel se účastnil všech kontrolních dnů v jednoměsíčních intervalech v rámci realizace. Metodika byla upravena dle požadavků dvou oponentů a certifikována konečným uživatelem. Byly odevzdány dokumenty potřebné k úspěšnému uzavření projektu.Konečný uživatel – výzkumná potřeba patří mezi projekty, kde není aplikace metody do praxe jednoduchá a je během na dlouhou trať. Pokud by ale tato metodika nevznikla, tak bychom neměli důležité argumenty pro instituce, které kurzy nabízejí. Oponent – Navržená metodika je velmi užitečným materiálem nejen pro koncové uživatele, ale i pro uživatele samotné. Sám pracuji na vysoké škole a považuji tuto metodiku za velmi kvalitní.
Termíny řešení
Zahájení řešení
17. 5. 2016
Ukončení řešení
30. 11. 2016
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
11. 7. 2016
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
U - Předmět řešení projektu je utajovanou skutečností podle zvláštních právních předpisů nebo je skutečností, jejíž zveřejnění by mohlo ohrozit činnost zpravodajské služby. Údaje o projektu jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné
Systémové označení dodávky dat
CEP17-TA0-TB-U/03:1
Datum dodání záznamu
4. 9. 2017
Finance
Celkové uznané náklady
899 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
899 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč