Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
SS07010474

Laboratoř pro design a testování metodických postupů pro rozvíjení kompetencí učitelů ve vzdělávání pro udržitelnou budoucnost

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program aplikovaného výzkumu, experimentálního vývoje a inovací v oblasti životního prostředí - Prostředí pro život

  • Veřejná soutěž

    STA02024SS070

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Centrum pro otázky životního prostředí

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    SS07010474 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Lab for design and testing of methodological approaches for developing teachers' competences in education for a sustainable future

  • Anotace anglicky

    The project will contribute to the knowledge and experience regarding the possibilities of applying competences for sustainable development - it will provide evidence for considering them as educational objectives, offer possibilities for their assessment as expected outcomes. It will use reflective monitoring method to test and reflect on innovative educational strategies and methods for competence development. It aims to link formal and non-formal education, re-orient educational objectives towards sustainability, offer innovative approaches, e.g. design thinking. The competences for ESD developed theoretically will be put into practice, with identification of obstacles and ways to overcome them. It will thus lay the methodological foundations for competency-based teacher education.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50103 - Cognitive sciences

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50602 - Public administration

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AE - Řízení, správa a administrativa<br>AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 4. 2024

  • Ukončení řešení

    31. 10. 2026

  • Poslední stav řešení

    B - Běžící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2024

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP25-TA0-SS-R

  • Datum dodání záznamu

    20. 2. 2025

Finance

  • Celkové uznané náklady

    7 297 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    5 775 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    1 515 tis. Kč