Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL03000133

Nová metoda vzdělávání pro 21. století: Virtual-Co-Teaching

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ÉTA 3 (STA02019TL030)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL03000133 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    New educational method for the 21st century: Virtual-Co-Teaching

  • Anotace anglicky

    The aim is to create a virtual component as a new part of the educational method of co-teaching. The project is based on the research, experimental verification and optimization. The project deals with the design of a methodology that will enable innovative use in school education. The project extends the co-teaching method into a virtual environment, creating a new tool applicable to solving current problems in the cognitive component of teaching. The principle is cooperation in teaching, assuming a pre-prepared scenario with the aim of more effective teaching, greater synergies between the content of education in the theoretical and practical component, the use of interdisciplinary approach in relation to cross-cutting themes and the development of transversal competences.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt splnil zadání a byl dobře strukturován, s pečlivě naplánovanými činnostmi, harmonogramem a výstupy. Na projektu pracovali zkušení pracovníci s podporou partnerů z různých škol a dalších subjektů. Finanční prostředky byly využity efektivně a podle plánu. Výstupy byly doloženy. Projekt uspěl a pro maximalizaci jeho efektu by bylo vhodné dále pracovat s cílovými skupinami a využívat, rozšiřovat či zlepšovat výstupy projektu.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 5. 2020

  • Ukončení řešení

    30. 9. 2023

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2023

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-TA0-TL-U

  • Datum dodání záznamu

    28. 6. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    5 524 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 370 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    1 105 tis. Kč