Nová metoda vzdělávání pro 21. století: Virtual-Co-Teaching
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA
Veřejná soutěž
ÉTA 3 (STA02019TL030)
Hlavní účastníci
Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
TL03000133 - Smlouva o poskytnutí podpory
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
New educational method for the 21st century: Virtual-Co-Teaching
Anotace anglicky
The aim is to create a virtual component as a new part of the educational method of co-teaching. The project is based on the research, experimental verification and optimization. The project deals with the design of a methodology that will enable innovative use in school education. The project extends the co-teaching method into a virtual environment, creating a new tool applicable to solving current problems in the cognitive component of teaching. The principle is cooperation in teaching, assuming a pre-prepared scenario with the aim of more effective teaching, greater synergies between the content of education in the theoretical and practical component, the use of interdisciplinary approach in relation to cross-cutting themes and the development of transversal competences.
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
OECD FORD - hlavní obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
OECD FORD - vedlejší obor
—
OECD FORD - další vedlejší obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
AM - Pedagogika a školství
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Projekt splnil zadání a byl dobře strukturován, s pečlivě naplánovanými činnostmi, harmonogramem a výstupy. Na projektu pracovali zkušení pracovníci s podporou partnerů z různých škol a dalších subjektů. Finanční prostředky byly využity efektivně a podle plánu. Výstupy byly doloženy. Projekt uspěl a pro maximalizaci jeho efektu by bylo vhodné dále pracovat s cílovými skupinami a využívat, rozšiřovat či zlepšovat výstupy projektu.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 5. 2020
Ukončení řešení
30. 9. 2023
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
28. 2. 2023
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP24-TA0-TL-U
Datum dodání záznamu
28. 6. 2024
Finance
Celkové uznané náklady
5 524 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
4 370 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
1 105 tis. Kč