Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Matematické vzdělávání 11 - 15 letých žáků

Cíle projektu

Cílem výzkumu je připravit nabídku různých úrovní matematického vzdělávání ll-l5letých žáků (z hlediska obsahu i porozumění) a podrobně zpracovat projekt vyučování matematice pro ty žáky, kteří budou pokračovat ve studiu na některé střední škole. Matematické vzdělávání chápeme jako součást kultury člověka. Mělo by přispívat k rozvíjení kritického analytického i syntetického myšlení žáků, jejich aktivity, tvořivosti, schopnosti řešit problémy. Mělo by být adresnější a tedy diferencované podle kognitivníhtypu žáka. Vzdělávání je třeba opřít předně o didaktickou strukturu matematiky a druhotně o její logickou strukturu. Vyučování musí vycházet z vlastních zkušeností a činností žáků, znát matematiku znamená ji tvořit a aplikovat. Kvalitu vyučování rozhoduícím způsobem ovlivňuje učitel. Předpokládané výstupy: studie o přístupech k matematickému vzdělávání, kurikulární materiály, materiál shrnující zkušenosti učitelů.

Klíčová slova

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Mathematical Education of Students Aged 11 to 15 Years

  • Anotace anglicky

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory
    (dle převodníku)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

  • Zhodnocení výsledků projektu

    XXX

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 1993

  • Ukončení řešení

    1. 1. 1995

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/1996/GA0/GA06GA/V/1:1

  • Datum dodání záznamu

Finance

  • Celkové uznané náklady

    183 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    366 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč

Základní informace

Uznané náklady

183 tis. Kč

Statní podpora

366 tis. Kč

200%


Poskytovatel

Grantová agentura České republiky

CEP

AM - Pedagogika a školství

Doba řešení

01. 01. 1993 - 01. 01. 1995