Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kultura vyučování matematice

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 8 (SGA02005GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/05/2444

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Mathematics Classroom Culture

  • Anotace anglicky

    By mathematics classroom culture, we mean a set of characteristics describing processes going on during the teaching of mathematics at school. The research will focus on the following areas: (a) characterisation of processes which constitute the mathematics classroom culture, (b) study of mutual influences between the mathematics classroom culture and the process of concept acquisition, (c) study of processes going on in the teaching of mathematics aimed at the way the mathematics classroom culture is built through interaction and communication between a teacher and pupil(s), (d) study of possibilities of changing and developing the culture of teaching via teacher education and co-operation between teachers and researchers. Important parts of the research will be action research, that is research carried out by teachers in their own classrooms motivated by practical needs (sometimes in co-operation with researchers), and a qualified didactic reflection, which is a part of the whole

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Pojem kultura vyučování matematice byl vymezen jako souhrn zvyků, principů, pravidel, norem a dovedností vztahujících se k (a) cílům vyučování a způsobům, jak se promítají do činnosti učitele ve vyučování, (b) chápání matematiky jako oblasti lidského věd

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2005

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2007

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    2. 5. 2007

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP08-GA0-GA-U/04:3

  • Datum dodání záznamu

    16. 12. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 105 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 105 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč