Index společenské odpovědnosti
Cíle projektu
Strategickým cílem projektu je nejpozději do 1/2022 zkonstruovat a odladit 1 altruistický globální nástroj (algoritmus) v podobě 1 samostatného programu (softwaru) s možností jeho implementace do ICT aplikací pro stanovení (scooring) společenské odpovědnosti organizací a občanů (bez rozdílu jejich velikosti, data vzniku, stáří, lokace apod.) na základě kvalitativních, kvantitativních údajů a ostatních údajů v podobě Indexu společenské odpovědnosti vyjádřeného číslem (od 0-100). Specifickými cíli je nejpozději do 1/2022 a) rozšířit metodiku stanovení indexu SO o vliv na sociálních médií a o index sociálního rozvoje a b) nejpozději do 1/2022 založit startup pro komercializaci Indexu SO.
Klíčová slova
social responsibilitycorporate social responsibilityCSR indexsustainable developmentmeasuring social responsibilitycomparative CSRindex methodology
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA
Veřejná soutěž
ETA 2 (STA02018TL020)
Hlavní účastníci
SERENDIPITY AGENCY, s.r.o.
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
TL02000336 - Dodatek 1 ke smlouvě
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Social Responsibility Index
Anotace anglicky
The strategic goal of the project is to construct and debug 1 altruistic global instrument (algorithm) in the form of 1 separate software (software) with the possibility of its implementation into ICT applications for the scoring of social responsibility of organizations and citizens (no matter their size, date of birth, age, location, etc.) based on qualitative, quantitative data and other data in the form of the Corporate Social Responsibility Index (0-100). The specific objectives are by 1/2022 at the latest : a) to extend the methodology for determining the CSR index on social media impact and the social development index and b) by 1/2022 at the latest to establish a startup for commercialization of the CSR index.
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
OECD FORD - hlavní obor
50803 - Information science (social aspects)
OECD FORD - vedlejší obor
50401 - Sociology
OECD FORD - další vedlejší obor
50802 - Media and socio-cultural communication
CEP - odpovídající obory
(dle převodníku)AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
AO - Sociologie, demografie
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 2. 2019
Ukončení řešení
30. 6. 2022
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
28. 2. 2022
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP23-TA0-TL-U
Datum dodání záznamu
30. 6. 2023
Finance
Celkové uznané náklady
4 852 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
3 371 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
1 023 tis. Kč
Základní informace
Uznané náklady
4 852 tis. Kč
Statní podpora
3 371 tis. Kč
69%
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
OECD FORD
Information science (social aspects)
Doba řešení
01. 02. 2019 - 30. 06. 2022