Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL03000219

E/tele-testovací systém pro hodnocení psychomotorických funkcí u školních dětí – podpora společného vzdělávání v ČR

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ÉTA 3 (STA02019TL030)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci / Fakulta tělesné kultury

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL03000219 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The E/tele-test system on assessment of psychomotor functions in school children - the support for common education in the Czech Republic

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to develop the system of electronic remote (e/tele-) assessment of psychomotor functions using tablets in children aged 6–11. To develop the e/tele-system, applied research will be carried out with the aim to identify internal and external factors that may affect psychometric and diagnostic qualities and feasibility of the psychomotor tablet testing. The project supports innovation and effectiveness of work of psychologists in educational-psychological counselling centres and schools for psychomotor assessment and diagnostics of neurodevelopmental disorders in children. The project solution is based on the interdisciplinary approach using knowledge from kinanthropology, psychology, clinical and educational psychology, pediatric neurology, and technology transfer.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50103 - Cognitive sciences

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Oponentní komise se shodla, že cíle projektu i výsledky projektu byly dosaženy v souladu se Smlouvou o poskytnutí podpory, proto lze konstatovat, že projekt uspěl podle zadání.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 6. 2020

  • Ukončení řešení

    31. 5. 2023

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2023

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-TA0-TL-U

  • Datum dodání záznamu

    28. 6. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    8 493 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    6 732 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    1 784 tis. Kč