Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace
Cíle projektu
Hlavním cílem projektu je pomocí individuálních hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření identifikovat online nástroje a metody marketingové komunikace cílící na děti školního věku a ověřit, zda a jak tuto komunikaci děti vnímají. Předmětem aplikace je vytvoření didaktické pomůcky, která se bude skládat z metodických videí pro učitele a pracovních listů pro žáky 5. a 6. tříd základních škol. Videa představí učitelům problematiku online marketingu a doporučí jim, jak pracovat s pracovními listy. Pracovní listy naučí žáky rozpoznávat online marketingová sdělení. Žák si bude vědom, jakým způsobem na něj marketingová sdělení působí a dokáže je kriticky zhodnotit.
Klíčová slova
online marketing communicationadvertisementinternetprimary schoolstudent
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA
Veřejná soutěž
ÉTA 3 (STA02019TL030)
Hlavní účastníci
Technická univerzita v Liberci / Ekonomická fakulta
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
TL03000236 - Smlouva o poskytnutí podpory
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
School age children and their perception of online marketing communication
Anotace anglicky
The main objective of the project is to identify online tools and methods of marketing communication targeting school-age children by means of individual in-depth interviews and a questionnaire survey and to verify whether and how children perceive this communication. The subject of the application is to create a didactic tool, which will consist of methodological videos for teachers and worksheets for pupils of the 5th and 6th grades of elementary school. The videos will introduce teachers to online marketing and recommend how to work with worksheets. Worksheets will teach pupils to recognize online marketing messages. The pupil will be aware of how marketing messages affect them and can critically evaluate them.
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
OECD FORD - hlavní obor
50204 - Business and management
OECD FORD - vedlejší obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
OECD FORD - další vedlejší obor
50401 - Sociology
CEP - odpovídající obory
(dle převodníku)AH - Ekonomie
AM - Pedagogika a školství
AO - Sociologie, demografie
GA - Zemědělská ekonomie
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení. These are preliminary data, the Final Oponnent Panel hasn´t proceeded yet.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 8. 2020
Ukončení řešení
31. 7. 2023
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
28. 2. 2023
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP24-TA0-TL-U
Datum dodání záznamu
28. 6. 2024
Finance
Celkové uznané náklady
2 794 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
2 234 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
559 tis. Kč
Uznané náklady
2 794 tis. Kč
Statní podpora
2 234 tis. Kč
0%
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
OECD FORD
Business and management
Doba řešení
01. 08. 2020 - 31. 07. 2023