Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL02000346

Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky a intervence v práci učitele mateřské školy s akcentem na školní připravenost

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ETA 2 (STA02018TL020)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL02000346 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Online application as an instrument of educational diagnostics and intervention in the work of kindergarten teachers with an emphasis on school readiness

  • Anotace anglicky

    Main objective of the project: To create and verify an online application as an instrument of educational diagnostics aimed at children’s readiness for compulsory education in the context of development of professional competences of kindergarten teachers. To improve the quality of preparation of children for starting school, involving both children in kindergarten and in home preschool education. To support the implementation of modern technologies in the work of kindergarten teachers. Outcome of the project: Research verified diagnostic instrument aimed at school readiness in the form of an online application. The instrument is an original product. Project will formulate novel conclusions relating to the preparation of children for starting compulsory education.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50901 - Other social sciences

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AK - Sport a aktivity volného času<br>AM - Pedagogika a školství

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Oponentní komise se shodla, že se jedná o dobře vedený projekt s aplikovatelnými výsledky do praxe.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 12. 2018

  • Ukončení řešení

    31. 5. 2021

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2021

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-TA0-TL-U

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 869 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 496 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    374 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč