Vývoj a implementace pilotního designu školního vysvědčení: Inovace závěrečného hodnocení žáků základní školy ve vazbě na komplexní rozvíjející hodnocení.
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA
Veřejná soutěž
ÉTA 5 (STA02020TL050)
Hlavní účastníci
Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
TL05000360 - Smlouva o poskytnutí podpory
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Development and implementation of a pilot design end-semester /school certificate: Innovation of final pupils’ assessment in the elementary schools based on comprehensive concept of assessment.
Anotace anglicky
The aim is to create and pilot a comprehensive concept of assessment of the processes and results of pupils' learning in basic education, which would meet the current challenges related to the interconnection of formative and summative assessment. The outcomes will be a) a pilot design of end-term certificate for primary and lower secondary schools; b)a summary research report with the introduction of interconnection both formative and su mmative assessment in practice; c) workshop focused on the possibilities and regularities of using a pilot design of end-term certificates; and e) a popularization text. We combine knowledge and experience from the educational process, knowledge from the fields of pedagogy and psychology, and sociology knowledge about the transfer of innovations into ed.
Vědní obory
Kategorie VaV
VV - Experimentální vývoj
OECD FORD - hlavní obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
OECD FORD - vedlejší obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
OECD FORD - další vedlejší obor
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
AM - Pedagogika a školství<br>AO - Sociologie, demografie
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Projekt uspěl dle zadání. Projekt má vysokou odbornou úroveň a je předpoklad jeho využitelnosti výsledků pro další instituce.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 5. 2021
Ukončení řešení
31. 12. 2023
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
28. 2. 2023
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP24-TA0-TL-U
Datum dodání záznamu
28. 6. 2024
Finance
Celkové uznané náklady
3 301 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
2 640 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
660 tis. Kč