Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TQ01000439

Nedostatek učitelů – jak jej identifikovat, řešit a předcházet mu?

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a inovací SIGMA

  • Veřejná soutěž

    STA02023TQ010

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TQ01000439 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The teacher shortage – how to indentify and solve the problem and how to prevent it?

  • Anotace anglicky

    The main aim of the project is, in line with the OECD evaluation report recommendations, to create tools for prediction of future supply and demand for teachers and to identify the key approaches that may effectively prevent shortage of teachers and to boost their supply. The aim will be implemented through three activities: 1) analysis of factors behind the supply-demand imbalance and their changes over time, 2) analysis of current supply and demand for teachers and the prediction of future supply and demand until 2035, 3) analysis of different paths towards the teaching profession and identification of the „added value“ of teachers in relations to their selected characteristics.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50402 - Demography

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AH - Ekonomie<br>AM - Pedagogika a školství<br>AO - Sociologie, demografie<br>GA - Zemědělská ekonomie

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 9. 2023

  • Ukončení řešení

    30. 11. 2026

  • Poslední stav řešení

    B - Běžící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    30. 10. 2023

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-TA0-TQ-R

  • Datum dodání záznamu

    20. 2. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    9 910 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    7 928 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    1 982 tis. Kč