Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitel - expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí cizojazyčné výuky)

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 14 (SGA02011GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-11-0234

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Expert Teacher: the nature of expertise and determinants of professional development (in FLT perspective)

  • Anotace anglicky

    The ongoing discussion concerning quality in education concurrently addresses one of its central challenges - professionalisation of a teacher. The project aims to shed more light on the concept of expertise in the teaching profession. Firstly, an extensive survey of theoretical and research studies of expertise in the teaching profession will be carried out, then on the basis of its outcomes and on consideration the specifics of the Czech cultural context the project is going to develop, pilot and verify methods for the core of the project, i.e. research of the nature of teacher expertise, and in the next phase research of the processes and conditions of expertise development and maintenance. The results may provide information critical for reshaping and transforming pre-graduate as well as  further teacher education, for setting the standards of quality in teaching and, last but not least, for raising the status of the teaching profession.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt byl zaměřen na významné pedeutologické téma a přinesl obohacení současného poznání v rovině metodologické i věcné. Postup byl ve všech hlavních ohledech proveden v souladu s návrhem projektu. Publikační výstupy považuji za hodnotné.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2011

  • Ukončení řešení

    8. 12. 2014

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 4. 2014

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP15-GA0-GA-U/01:2

  • Datum dodání záznamu

    30. 9. 2017

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 968 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 968 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč