Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie řízení třídy u studentů učitelství a zkušených učitelů (jejich cvičných učitelů) na druhém stupni základní školy

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 20 (SGA0201600001)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    16-02177S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Classroom Management Strategies of Student Teachers and Experienced Teachers (Their Mentors) in Lower Secondary Education

  • Anotace anglicky

    The project deals with classroom management strategies (CMS) of student teachers on their long term practice and CMS of experienced teachers (their mentors) in Czech lower secondary education (ISCED 2A). The aim is to contribute to the concept of CMS on theoretical and empirical level and to support its possible applications. Partial aims are: (1) to contribute to the development of the concept of CMS in the Czech educational discourse as evidence based on Czech data. (2) To identify how CMS and their conceptualisation of student teachers (pre-service teachers) and experienced teachers (their mentors) differ. 3) To contribute to the theory and applications of mixed methods design. 4) To contribute to the implementation of findings into curricula and education of student teachers, teachers, and mentors in the context of teacher professional development phases. 5) To contribute with the findings to the ongoing discussion in the Czech educational policy about Teacher Quality Standard. 6) To publish a monograph dealing with classroom management in a complex way and in the Czech context.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt rozšířil poznatky v oblasti řízení třídy a adaptoval několik výzkumných technik do českého prostředí. Zjištěné výsledky odpovídají cílům projektu a mohou být využity v přípravě budoucích učitelů. Do řešení projektu byli zapojeni studenti magisterského i doktorského studia. Publikační výstupy jsou pro obor přínosné a s ohledem na plán i nadstandardní.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2016

  • Ukončení řešení

    11. 12. 2020

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    26. 4. 2018

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP21-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    12. 4. 2021

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 338 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 278 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    60 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč