Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Moc ve školních třídách studentů učitelství

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 17 (SGA0201300005)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    13-24456S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Power in the classes taught by student teachers

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to describe in detail how power is negotiated, used, and perceived by student teachers and their pupils on the level of lower secondary schools (ISCED 2A) whom the student teachers teach during their one semester long teaching practice. The project pursues the following partial aims: (1) to establish the concept of power in the Czech scientific educational discourse; (2) to carry out a research study using mixed methods that comprises (a) qualitative part in ethnographic research design that aims to describe power relationships between student teachers and pupils in the classroom; (b) quantitative part that aims to discover how power is perceived by student teachers and pupils which includes adaptation of a questionnaire on how student teachers and pupils perceive power; (3) to increase the current understanding of theory, possibilities, and limitations of mixed methods design.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Realizovaný projekt pomohl k etablování konceptu moci v českém pedagogickém prostředí a přispěl k výzkumným poznatkům v této oblasti. V průběhu řešení projektu bylo dosaženo všech cílů prostřednictvím výstupů z projektu - monografie, teoretických a empirických studií a prezentací a workshopů. Veškeré změny byly zdůvodněny. Projekt byl řešen v souladu s navrženým plánem řešení.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 2. 2013

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2015

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    10. 4. 2015

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP16-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    25. 9. 2017

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 701 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 701 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč