Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
1K03027

Pedagogické modely v předmětové didaktice-možnosti využití slovinských výsledků v naší praxi

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Podpora začínajících pracovníků výzkumu (Národní program výzkumu)

  • Veřejná soutěž

    Podpora začínajících pracovníků výzkumu 1 (SMSM2003001K1)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Pedagogical models in subject didactics - potential use of Slovenian research in our/czech practical work - annotation.

  • Anotace anglicky

    The purpose of joint research work is to ascertain the relation of students (studying at PdF MU to be 1st level reachers and studying at Faculty of Education MU Brno and BTF ULj in Slovenia to be 2nd level biology teachers) towards animals.On the groundof acquired results two pedagogical models (model of experiential learning about animals and model for reduction of prejudice towards animals), that werw constructed at the chair for the didactics of biology at the BTF ULj,will be incorporated in their subject. At the end of the course results of the application of both models will be carefully observed and noted. Within the same project frame, co-operation on the previously initiated researchRelation human: animal, with the target group of elementary school pupils, will also také place. The final aim of the project is the comparison of results in both countries and the potential application of both models biology didactics at PdF MU Brno

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    IF - Infrastruktura výzkumu, vývoje a inovací

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    EG - Zoologie

  • CEP - další vedlejší obor

    DN - Vliv životního prostředí na zdraví

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    10613 - Zoology<br>10614 - Behavioral sciences biology<br>10615 - Ornithology<br>10616 - Entomology<br>30304 - Public and environmental health<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt byl řešen během vědeckovýzkumného a studijního pobytu Mgr.Lenky Hradilové z Ped.fakulty MU na Univerzitě v Lublani (Slovinsko) v letech 2003-2005 a zabýval se předmětovou didaktikou biologie.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2004

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2005

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP06-MSM-1K-U/04:2

  • Datum dodání záznamu

    28. 5. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    518 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    328 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    190 tis. Kč