Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure

  • Anotace anglicky

    The project is designed to suggest and empirically verify some new approaches to the diagnostics and autodiagnostics of pedagogical skills and related guide - and autoregulation interference into their structure. The aims of the project are listed below: a) The investigation and description of the mutual relations between the following four basic models : 1. the acquiring of pedagogical skills, 2. the real course of the pedagogical skills on conditioned subject, 3. the of the external control of the above mentioned acquiring process ( diagnosis and guide - interference ), 4. the autoregulation of acquired pedagogical skills ( based on autodiagnostics, selfreflection ). b) Application and verification of the above mentioned models on the selected kepedagogical skills in the subjects of pedagogical character, individual methodologies and within the province of the practical teacher training of selected groups of the future primary and secondary schools teacher.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Odborný přínos projektu spočívá v rozpracování nového pojetí pedagogické dovednosti, která je zde chápána především jako svébytná vnitřní struktura.Výsledky jsou pečlivě zaznamenány, jsou srozumitelné a adekvátní procesu realizace výzkumu. Význam proj

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 1998

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2000

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2001/GA0/GA01GA/U/N/9:4

  • Datum dodání záznamu

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 492 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 492 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč