Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta
Druh soutěže
—
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure
Anotace anglicky
The project is designed to suggest and empirically verify some new approaches to the diagnostics and autodiagnostics of pedagogical skills and related guide - and autoregulation interference into their structure. The aims of the project are listed below: a) The investigation and description of the mutual relations between the following four basic models : 1. the acquiring of pedagogical skills, 2. the real course of the pedagogical skills on conditioned subject, 3. the of the external control of the above mentioned acquiring process ( diagnosis and guide - interference ), 4. the autoregulation of acquired pedagogical skills ( based on autodiagnostics, selfreflection ). b) Application and verification of the above mentioned models on the selected kepedagogical skills in the subjects of pedagogical character, individual methodologies and within the province of the practical teacher training of selected groups of the future primary and secondary schools teacher.
Vědní obory
Kategorie VaV
—
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
AN - Psychologie
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Odborný přínos projektu spočívá v rozpracování nového pojetí pedagogické dovednosti, která je zde chápána především jako svébytná vnitřní struktura.Výsledky jsou pečlivě zaznamenány, jsou srozumitelné a adekvátní procesu realizace výzkumu. Význam proj
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 1998
Ukončení řešení
1. 1. 2000
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2001/GA0/GA01GA/U/N/9:4
Datum dodání záznamu
—
Finance
Celkové uznané náklady
1 492 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 492 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč