Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TQ23000125

BADATEL: Rozvoj zvídavosti a klíčových kompetencí pro 21. století pomocí vzdělávací hry

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a inovací SIGMA

  • Veřejná soutěž

    STA02025TQ230

  • Hlavní účastníci

    Scio Research, s.r.o.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TQ23000125 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    BADATEL: Development of Curiosity and Key Competencies for the 21st Century through an Educational Game

  • Anotace anglicky

    The main goal of the project is to foster curiosity development in secondary school students as a natural path to acquiring key competencies for the 21st century. Curiosity represents an intrinsic learning drive that naturally leads to the development of critical thinking, creative problem-solving abilities, adaptation to unpredictable changes, and an approach to lifelong learning. We aim to achieve these goals through the development and implementation of an RPG-style educational game that creates an engaging environment motivating children to explore and experiment. To verify the impact on curiosity development and key competencies, we will use a combination of qualitative and quantitative research methods that connect insights from psychology and pedagogy with practical school needs.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50902 - Social sciences, interdisciplinary

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 8. 2025

  • Ukončení řešení

    31. 7. 2028

  • Poslední stav řešení

    Z - Začínající víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP25-TA0-TQ-R

  • Datum dodání záznamu

    8. 9. 2025

Finance

  • Celkové uznané náklady

    11 606 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    7 985 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    3 621 tis. Kč