Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TQ23000206

AdaptMath: Adaptivní vzdělávání pro matematické disciplíny

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a inovací SIGMA

  • Veřejná soutěž

    STA02025TQ230

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Hradec Králové / Fakulta informatiky a managementu

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TQ23000206 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    AdaptMath: Adaptive Learning for Mathematical Disciplines

  • Anotace anglicky

    The AdaptMath project aims to design and pilot new approaches to adaptive learning in university-level mathematics. A core aspect is the development of an adaptive engine that dynamically selects tasks and creates personalized courses based on student profiles, task classification, and responses. The engine will integrate seamlessly with Moodle, which will serve as the course interface. The project will also focus on classifying mathematical tasks to build a content model and exploring the use of large language models in engine design and task classification. Pilot testing in existing courses will evaluate the effectiveness of the adaptive approach, significantly advancing the personalization of mathematics education.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    10101 - Pure mathematics

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AM - Pedagogika a školství<br>BA - Obecná matematika<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 9. 2025

  • Ukončení řešení

    28. 2. 2029

  • Poslední stav řešení

    Z - Začínající víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP25-TA0-TQ-R

  • Datum dodání záznamu

    31. 7. 2025

Finance

  • Celkové uznané náklady

    5 582 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 466 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    1 116 tis. Kč