Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TQ23000334

Adaptivní vzdělávací platforma s využitím AI

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a inovací SIGMA

  • Veřejná soutěž

    STA02025TQ230

  • Hlavní účastníci

    Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TQ23000334 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    AI-based Adaptive Learning Platform

  • Anotace anglicky

    The project aims is to transform student education using AI. Its main output is an adaptive educational platform that customizes learning content and delivery based on individual student needs. Key activities include developing a quality assessment system for generative AI outputs (LLM) in Czech, ensuring pedagogically sound content for personalized learning, instructional methods, and gamification. The project will validate the impact of personalized learning and self-study through testing with schools and a free entrance exam (JPZ) preparation program, which will remain publicly available. Educational materials, findings, methodologies, and the open-source system will be accessible for further AI research and development in education public and private sectors.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 9. 2025

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2027

  • Poslední stav řešení

    Z - Začínající víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP25-TA0-TQ-R

  • Datum dodání záznamu

    8. 9. 2025

Finance

  • Celkové uznané náklady

    15 249 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    11 990 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    3 259 tis. Kč