Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Uspořádání drtících jednotek rotorů dvourotorového drtiče pneumatik

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Karlovarský kraj

  • Program

    Program rozvoje konkurenceschopnosti Karlovarského kraje - Inovační vouchery

  • Veřejná soutěž

    Inovační vouchery KVK 2 (SKKV201300001)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    01176/2013-00

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Arrangement of rotors crushing units on double-rotor tire shredder

  • Anotace anglicky

    Tire shredder is important machine in process of tire recycling and it is necessary to focus on its development. Current version of double-rotor tire shredder causes irregular operation of this device. There is demand of improving this design, which willmake it more competitiveness. Aim of this project is to change design and improve performance. There will be done different design studies of crushing units with their calculations using finite element method. Results will be also technical drawings ofcrushing units.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    IN - Inovace

  • CEP - hlavní obor

    JQ - Strojní zařízení a nástroje

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20302 - Applied mechanics<br>20705 - Remote sensing<br>20706 - Marine engineering, sea vessels<br>20707 - Ocean engineering

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výsledkem navrženého projektu je zvýšení tuhosti celého systému, jehož bylo dosaženo díky zkrácení hřídelů ze 13 na 8 růžic a zvýšení tuhosti nosných částí rámu a uložení, při kterém dojde k minimalizaci průhybu. Tím je dosaženo zrovnoměrnění drcené hmo?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 5. 2013

  • Ukončení řešení

    31. 10. 2013

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    10. 6. 2013

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP14-KKV-UE-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    2. 6. 2014

Finance

  • Celkové uznané náklady

    187 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    155 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    32 tis. Kč