Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filtry

1 024 (0,089s)

Projekt

VIRTUOS - Virtuální realita a multimedia pro malé a střední podniky (OK 356)

Dotace je určena k zabezpečení přípravy výukových materiálů pro kursy a semináře osvětlující běžným uživatelům výhody a možnosti virtuální reality a multimediálních technologií. Část materiálů bude vypracována pro použití v režimu distančníh...

JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • 1998 - 2000
  • 1 527 tis. Kč
  • 1 067 tis. Kč
  • MŠMT
Projekt

Aplikace VR Vitalis pro edukaci k autokinezioterapii ve virtuální realitě (FW04020080)

Hlavním cílem je vytvořit 10 aktivizačních motivačně-edukačních cviků s herními prvky ve virtuální realitě, které by se mohly využívat pacienty například s neurodegenerativním onemocněním (Parkinsonnova choroba), dále by sloužily pro výuku f...

Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • 2022 - 2024
  • 17 621 tis. Kč
  • 13 175 tis. Kč
  • TA ČR
Projekt

Únikovka 112 (VI20192022141)

Projekt reaguje na výrazný technologický rozvoj v oblasti virtuální reality. Propojuje tuto oblast s problematikou ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí vytvořením aplikace na principu klasických únikových her. Simulačně-vě...

Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • 2019 - 2022
  • 4 952 tis. Kč
  • 4 952 tis. Kč
  • MV
Projekt

Vzdělávání v kolaborativní imerzivní virtuální realitě (TL03000346)

Projekt sleduje čtyři hlavní na sebe navazující cíle: 1. Design a implementace výukových kurzů do Kolaborativních Imerzivních Virtuálních Prostředí (CIVE); 2. Empirické ověření efektivity výuky v CIVE; 3. Návrh metodiky pro lektory pro výuku v CIVE; ...

Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • 2020 - 2023
  • 8 884 tis. Kč
  • 7 074 tis. Kč
  • TA ČR
Projekt

Sociálně-motivační efekt virtuální reality v distančním vzdělávání (TQ01000181)

Projekt se bude soustředit na možnosti inovativního využití virtuální reality (VR) v novém kontextu, a to skrze aktivní spolupráci ve virtuálním prostředí a s cílem podpořit proces budování komunity, a tím obohatit distanční studijní program...

Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • 2023 - 2026
  • 11 481 tis. Kč
  • 9 507 tis. Kč
  • TA ČR
Projekt

VR vzdělávací platforma (FX03030080)

Hlavním cílem projektu je inovace stávající softwarové cloudové platformy pro distribuci a konzumaci aplikací založených na technologii Virtuální reality (VR) a Rozšířené reality (AR). Platforma umožní ve VR/AR prostředí všem zapoje...

Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • 2021 - 2023
  • 8 472 tis. Kč
  • 4 134 tis. Kč
  • MPO
Projekt

Digitalizace výuky projektového managementu s využitím konceptu serious games, virtuální a rozšířené reality s ohledem na aktuální potřeby businessu (TQ01000074)

v deskové i online/app verzi se zapojením virtuální a rozšířené reality, dále podcasty...

Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • 2023 - 2026
  • 9 912 tis. Kč
  • 7 843 tis. Kč
  • TA ČR
Projekt

VIRTUÁL - Prostředky virtuální reality v modernizované koncepci budování Operačně taktického systému velení a řízení pozemních sil (OTS VŘ PozS) AČR (OPMASUN200701)

Zpracování analýzy využití prostředků virtuální reality pro vyšší stupně velení a řízení.Ověření použitelnosti prostředků virtuální reality v podmínkách velení a řízení v AČR.Demonstrace použití prezentační vrstvy uživatelského rozh...

KA - Vojenství

  • 2007 - 2008
  • 1 037 tis. Kč
  • 997 tis. Kč
  • MO
Projekt

VR Kompas empatický průvodce světem sociálních výzev (TQ23000162)

Cílem projektu je pomocí virtuální reality zprostředkovat studujícím a žákům/yním, ale i vyučujícím, nové způsoby učení v oblasti společenských věd, rozvíjet jejich teoretické poznatky a empatické, kritické a analytické uvažování. Na základě...

Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • 2025 - 2028
  • 7 568 tis. Kč
  • 6 055 tis. Kč
  • TA ČR
Projekt

Vývoj softwarové platformy pro distanční správu aplikací ve virtuální realitě (FX04030040_3287)

Cílem projektu je vyvinout softwarovou platformu pro vzdálenou správu aplikací virtuální reality a headsetů. Platforma poběží na cloudovém řešení a bude využívat technologie 5G. Skládat se bude ze dvou hlavních částí, a to administrátorské a...

Robotics and automatic control

  • 2023 - 2024
  • 4 273 tis. Kč
  • 2 134 tis. Kč
  • MPO
  • 1 - 10 z 1 024