Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TQ01000074

Digitalizace výuky projektového managementu s využitím konceptu serious games, virtuální a rozšířené reality s ohledem na aktuální potřeby businessu

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a inovací SIGMA

  • Veřejná soutěž

    STA02023TQ010

  • Hlavní účastníci

    Západočeská univerzita v Plzni / Fakulta ekonomická

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TQ01000074 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Digitalization of project management teaching using the concept of serious games, virtual and augmented reality with regard to current business needs

  • Anotace anglicky

    The project's goal is to create an innovative digital platform for teaching Project Management containing a modular library of digitized materials that will reflect new paradigms and the needs of today's era while eliminating barriers in education. The main innovative output is creating a serious game designed to simulate the project in both desktop and online/app versions with the involvement of virtual and augmented reality. Digitized learning modules will cover the project's entire life cycle and will be freely available under Creative Commons license. With the help of the platform, the influence of the selected digital forms of teaching on the learning process/acquisition of hard and soft skills of PM students designed for specific target groups will be investigated and evaluated.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50204 - Business and management

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AH - Ekonomie<br>AM - Pedagogika a školství<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>GA - Zemědělská ekonomie<br>IN - Informatika

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 9. 2023

  • Ukončení řešení

    31. 10. 2026

  • Poslední stav řešení

    B - Běžící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2024

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP25-TA0-TQ-R

  • Datum dodání záznamu

    20. 2. 2025

Finance

  • Celkové uznané náklady

    9 912 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    7 843 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    2 113 tis. Kč