Filtry
Ekonomické a sociální aspekty práce učitele vývoj a srovnání (RS96120)
Učitelé jako specifická profesní skupina s přesně stanovenými požadavky učitelů v různých historických etapách. Srovnání postavení českých učitelů se situací učitelůve vybraných evropských zemích. Vývoj povinností ...
AM - Pedagogika a školství
- 1996 - 1996 •
- 0 tis. Kč •
- 0 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 1996 - 1. 1. 1996
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Kdo vzdělává budoucí učitele geografie? Sociální reprezentace učitelů a učitelství v učitelské přípravě (GA23-05562S)
Univerzitní příprava učitelů ovlivňuje, jak budou studenti učitelství úspěšní ve své školní praxi. Klíčovou roli v přípravě učitelů mají vzdělavatelé učitelů a prostředí učitelů o učitelích a vyučování. Op...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2023 - 2025 •
- 3 688 tis. Kč •
- 3 688 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2023 - 31. 12. 2025
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Osobnostní a profesionální potřeby začínajících učitelů (7AMB14SK046)
učitelů setrvat ve školství v České republice (ČR) i na Slovenku v současnosti výrazně učitelů. Po ukončení studia učitelů neexistuje žádná zpětná vazba o pracovním jako i problematika uvádějících učitelů. Z tohot...
AM - Pedagogika a školství
- 2014 - 2015 •
- 94 tis. Kč •
- 94 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 2014 - 31. 12. 2015
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele (GP406/02/P121)
Projekt rozpracovává téma zavádění inovací do práce učitele. Vychází z nově dva aspekty: (1) posilující se autonomii učitele a s tím související odpovědnost zaprocesy probíhající ve třídě a (2) další profesní rozvoj učitelů...
AM - Pedagogika a školství
- 2002 - 2004 •
- 361 tis. Kč •
- 361 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2002 - 1. 1. 2004
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Učitel - expert jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí cizojazyčné výuky) (GAP407/11/0234)
edukačních změn je profesionalizace učitele. Projekt chce přispět k současnému stavu poznání kvality v profesi učitele výzkumem charakteristik učitele - experta, pilotovány a ověřeny metody identifikace a výzkumu učite...
AM - Pedagogika a školství
- 2011 - 2014 •
- 1 968 tis. Kč •
- 1 968 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2011 - 8. 12. 2014
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Cesty k profesionalizaci učitelů (RS97011)
Problematika profesionalizace učitelů se po druhé světové válce stala předmětem povolání. Zvláště aktuální se profesionalizace učitelů stala v USA, ve Francii kvalifikace učitelů, ale i růstu prestiže učitelského povolání, ...
AM - Pedagogika a školství
- 1997 - 1998 •
- 490 tis. Kč •
- 490 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 1997 - 1. 1. 1998
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Koncepce dalšího vzdělávání učitelů s využitím distanční vzdělávací teorie (RS98013)
Analýza současného stavu v oblasti dalšího vzdělávání učitelů v ČR. Návrh koncepce řešení této problematiky v návaznosti na aktuální potřeby a rozvoj lidských pro další vzdělávání učitelů - možnosti DiV pokrýt tuto problematiku, záj...
AM - Pedagogika a školství
- 1998 - 1999 •
- 195 tis. Kč •
- 195 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 1998 - 1. 1. 1999
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pregraduální a postgraduální příprava učitelů chemie pro ZŠ, SŠ a VOŠ (RS96168)
Předmětem daného výzkumu bude řešení následujících problémů spojených s aprobačním předmětem chemie pro působnost učitelů na ZŠ, SŠ a VOŠ. 1966 - pregraduální příprava učitelů v chemii a v did. chemie v závislosti na jejich kvalifik...
AM - Pedagogika a školství
- 1996 - 1996 •
- 0 tis. Kč •
- 0 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 1996 - 1. 1. 1996
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Profesní vidění a jeho rozvíjení prostřednictvím analýzy založené na videu (z pohledu učitelů angličtiny jako cizího jazyka) (GA13-21961S)
ve vzdělávání a klade si za cíl prozkoumat relativně nový koncept – profesní vidění učitelů rekonceptualizovat učitelskou profesionalitu. Má dvě složky – všímání si (čemu učitelé věnují se zaměřujeme na učitele angličtiny ...
AM - Pedagogika a školství
- 2013 - 2016 •
- 2 727 tis. Kč •
- 2 727 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 2. 2013 - 24. 11. 2016
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Jaký význam má kontext objektivní determinanty socializace začínajících učitelů (GA15-12956S)
Profesní indukce je považována za rozhodující fázi profesního rozvoje učitele učitelů. Potřeba výzkumu a hloubkových analýz procesů profesní iniciace v současném-pedagogické perspektivy a zaměřuje se na procesy socializace začínajíc...
AM - Pedagogika a školství
- 2015 - 2019 •
- 3 178 tis. Kč •
- 3 178 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2015 - 29. 11. 2019
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
- 1 - 10 z 343