Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filtry

343 (0,102s)

Projekt

Ekonomické a sociální aspekty práce učitele vývoj a srovnání (RS96120)

Učitelé jako specifická profesní skupina s přesně stanovenými požadavky učitelů v různých historických etapách. Srovnání postavení českých učitelů se situací učitelůve vybraných evropských zemích. Vývoj povinností ...

AM - Pedagogika a školství

  • 1996 - 1996
  • 0 tis. Kč
  • 0 tis. Kč
  • MŠMT
Projekt

Kdo vzdělává budoucí učitele geografie? Sociální reprezentace učitelů a učitelství v učitelské přípravě (GA23-05562S)

Univerzitní příprava učitelů ovlivňuje, jak budou studenti učitelství úspěšní ve své školní praxi. Klíčovou roli v přípravě učitelů mají vzdělavatelé učitelů a prostředí učitelů o učitelích a vyučování. Op...

Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • 2023 - 2025
  • 3 688 tis. Kč
  • 3 688 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Osobnostní a profesionální potřeby začínajících učitelů (7AMB14SK046)

učitelů setrvat ve školství v České republice (ČR) i na Slovenku v současnosti výrazně učitelů. Po ukončení studia učitelů neexistuje žádná zpětná vazba o pracovním jako i problematika uvádějících učitelů. Z tohot...

AM - Pedagogika a školství

  • 2014 - 2015
  • 94 tis. Kč
  • 94 tis. Kč
  • MŠMT
Projekt

Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele (GP406/02/P121)

Projekt rozpracovává téma zavádění inovací do práce učitele. Vychází z nově dva aspekty: (1) posilující se autonomii učitele a s tím související odpovědnost zaprocesy probíhající ve třídě a (2) další profesní rozvoj učitelů...

AM - Pedagogika a školství

  • 2002 - 2004
  • 361 tis. Kč
  • 361 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Učitel - expert jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí cizojazyčné výuky) (GAP407/11/0234)

edukačních změn je profesionalizace učitele. Projekt chce přispět k současnému stavu poznání kvality v profesi učitele výzkumem charakteristik učitele - experta, pilotovány a ověřeny metody identifikace a výzkumu učite...

AM - Pedagogika a školství

  • 2011 - 2014
  • 1 968 tis. Kč
  • 1 968 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Cesty k profesionalizaci učitelů (RS97011)

Problematika profesionalizace učitelů se po druhé světové válce stala předmětem povolání. Zvláště aktuální se profesionalizace učitelů stala v USA, ve Francii kvalifikace učitelů, ale i růstu prestiže učitelského povolání, ...

AM - Pedagogika a školství

  • 1997 - 1998
  • 490 tis. Kč
  • 490 tis. Kč
  • MŠMT
Projekt

Koncepce dalšího vzdělávání učitelů s využitím distanční vzdělávací teorie (RS98013)

Analýza současného stavu v oblasti dalšího vzdělávání učitelů v ČR. Návrh koncepce řešení této problematiky v návaznosti na aktuální potřeby a rozvoj lidských pro další vzdělávání učitelů - možnosti DiV pokrýt tuto problematiku, záj...

AM - Pedagogika a školství

  • 1998 - 1999
  • 195 tis. Kč
  • 195 tis. Kč
  • MŠMT
Projekt

Pregraduální a postgraduální příprava učitelů chemie pro ZŠ, SŠ a VOŠ (RS96168)

Předmětem daného výzkumu bude řešení následujících problémů spojených s aprobačním předmětem chemie pro působnost učitelů na ZŠ, SŠ a VOŠ. 1966 - pregraduální příprava učitelů v chemii a v did. chemie v závislosti na jejich kvalifik...

AM - Pedagogika a školství

  • 1996 - 1996
  • 0 tis. Kč
  • 0 tis. Kč
  • MŠMT
Projekt

Profesní vidění a jeho rozvíjení prostřednictvím analýzy založené na videu (z pohledu učitelů angličtiny jako cizího jazyka) (GA13-21961S)

ve vzdělávání a klade si za cíl prozkoumat relativně nový koncept – profesní vidění učitelů rekonceptualizovat učitelskou profesionalitu. Má dvě složky – všímání si (čemu učitelé věnují se zaměřujeme na učitele angličtiny ...

AM - Pedagogika a školství

  • 2013 - 2016
  • 2 727 tis. Kč
  • 2 727 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Jaký význam má kontext objektivní determinanty socializace začínajících učitelů (GA15-12956S)

Profesní indukce je považována za rozhodující fázi profesního rozvoje učitele učitelů. Potřeba výzkumu a hloubkových analýz procesů profesní iniciace v současném-pedagogické perspektivy a zaměřuje se na procesy socializace začínajíc...

AM - Pedagogika a školství

  • 2015 - 2019
  • 3 178 tis. Kč
  • 3 178 tis. Kč
  • GA ČR
  • 1 - 10 z 343