Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Změřené aerodynamické charakteristiky profilu MS13013 se sklonnou náběžnou hranou

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F04%3A%230000114" target="_blank" >RIV/00010669:_____/04:#0000114 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Measured Aerodynamic Characteristics of MS13013 Airfoil with Inclinable Leading Edge

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Presentation of the measured lift curves, lift-drag and lift-moment characteristics of an MS13013 airfoil. The airfoil was created from NASA MS(1)-0313 airfoil by symmetrisation of its rear part. The leading edge was lowered to three positions. Reynoldsnumber was 1.7x106. The older experience and computational results using the XFOIL code have been verified to show that in this airfoil the lift curve upper peak and the stall angle of attack will not increase as might be expected whilst the lift curve lower part gets worse as expected. These results are apparently valid for any airfoils whose front part is taken from MS(1)-031X airfoils.

  • Název v anglickém jazyce

    Measured Aerodynamic Characteristics of MS13013 Airfoil with Inclinable Leading Edge

  • Popis výsledku anglicky

    Presentation of the measured lift curves, lift-drag and lift-moment characteristics of an MS13013 airfoil. The airfoil was created from NASA MS(1)-0313 airfoil by symmetrisation of its rear part. The leading edge was lowered to three positions. Reynoldsnumber was 1.7x106. The older experience and computational results using the XFOIL code have been verified to show that in this airfoil the lift curve upper peak and the stall angle of attack will not increase as might be expected whilst the lift curve lower part gets worse as expected. These results are apparently valid for any airfoils whose front part is taken from MS(1)-031X airfoils.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Letecký zpravodaj - Czech Aerospace Proceedings

  • ISSN

    1211-877X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2/2004

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    2-4

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus