Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aeroelastický model vytvořený pro účel průkazu malého vojenského dopravního letounu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F12%3AN0000001" target="_blank" >RIV/00010669:_____/12:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aeroelastický model vytvořený pro účel průkazu malého vojenského dopravního letounu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce zdokumentovány ve zprávách R-5392 a R-5396. R-5392 Výpočtový model letounu EV-55M pro aeroelastické analýzy, verze modelu V3.2 popisuje dynamický nosníkový výpočtový model letounu EV-55M. Je uveden popis strukturálního a aerodynamického modelu, resp. změn modelu oproti předchozí verzi. Zpráva shrnuje použité vstupní údaje a uvádí odkazy na jednotlivé zdroje. Model poslouží pro výpočty závěrečné fáze aeroelastického průkazu letounu. R-5396 Aeroelastická analýza letounu EV-55M pomocí výpočtového modelu V3.2, výpočet kormidlového a ploškového flatru směrovky, ověření vlivu zástavby raketnic pro letové zkoušky. Výpočty jsou součástí druhé fáze průkazu a soustředí se zejména do těch oblastí, kde byly během předchozích analýz nalezeny kritické oblasti s výskytem flatru.

  • Název v anglickém jazyce

    Aeroelastic model created for the purpose of establishing a small military transport airplane

  • Popis výsledku anglicky

    The work is documented in reports R-5392 and R-5396. R-5392 The EV-55M computerized model for aeroelastic analysis, version V3.2, describes the EV-55M dynamic beam computing model. It contains the description of the structural and aerodynamic model or model changes compared to the previous version. The report summarizes input data used and links to individual sources. The model serves for the calculation of the final stage of the aeroelastic license of the aircraft. R-5396 Aeroelastic Analysis of the EV-55M using the calculation model V3.2, calculation of the rudder and flat rotor plane, verification of the influence of rocketry installation for flight tests. Calculations are part of the second phase of the card and focus mainly on those areas where critical areas with flatter occurrence were found during previous analyses.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI3%2F333" target="_blank" >FR-TI3/333: MISTRAL - Malý vojenský dopravní letoun</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů