Aeroelastický model vytvořený pro účel průkazu malého vojenského dopravního letounu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F12%3AN0000001" target="_blank" >RIV/00010669:_____/12:N0000001 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aeroelastický model vytvořený pro účel průkazu malého vojenského dopravního letounu
Popis výsledku v původním jazyce
Práce zdokumentovány ve zprávách R-5392 a R-5396. R-5392 Výpočtový model letounu EV-55M pro aeroelastické analýzy, verze modelu V3.2 popisuje dynamický nosníkový výpočtový model letounu EV-55M. Je uveden popis strukturálního a aerodynamického modelu, resp. změn modelu oproti předchozí verzi. Zpráva shrnuje použité vstupní údaje a uvádí odkazy na jednotlivé zdroje. Model poslouží pro výpočty závěrečné fáze aeroelastického průkazu letounu. R-5396 Aeroelastická analýza letounu EV-55M pomocí výpočtového modelu V3.2, výpočet kormidlového a ploškového flatru směrovky, ověření vlivu zástavby raketnic pro letové zkoušky. Výpočty jsou součástí druhé fáze průkazu a soustředí se zejména do těch oblastí, kde byly během předchozích analýz nalezeny kritické oblasti s výskytem flatru.
Název v anglickém jazyce
Aeroelastic model created for the purpose of establishing a small military transport airplane
Popis výsledku anglicky
The work is documented in reports R-5392 and R-5396. R-5392 The EV-55M computerized model for aeroelastic analysis, version V3.2, describes the EV-55M dynamic beam computing model. It contains the description of the structural and aerodynamic model or model changes compared to the previous version. The report summarizes input data used and links to individual sources. The model serves for the calculation of the final stage of the aeroelastic license of the aircraft. R-5396 Aeroelastic Analysis of the EV-55M using the calculation model V3.2, calculation of the rudder and flat rotor plane, verification of the influence of rocketry installation for flight tests. Calculations are part of the second phase of the card and focus mainly on those areas where critical areas with flatter occurrence were found during previous analyses.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI3%2F333" target="_blank" >FR-TI3/333: MISTRAL - Malý vojenský dopravní letoun</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů