Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

FATIGUE TEST OF IMPACTED WSLS PANEL No.01 WITH ISTALLED SHM SYSTEMS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F16%3AN0000160" target="_blank" >RIV/00010669:_____/16:N0000160 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vzlu.cz/vyzkum/" target="_blank" >https://www.vzlu.cz/vyzkum/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    FATIGUE TEST OF IMPACTED WSLS PANEL No.01 WITH ISTALLED SHM SYSTEMS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato zpráva prezentuje výsledky únavové zkoušky vzorku WSLS-01 s instalovanými senzory SHM, která byla provedena ve VZLU. Hlavním předmětem zkoušky bylo sledování šíření delaminačního poškození vycházejícího z oblasti impaktu ve střední části kompozitního zkušebního panelu. Únavová zkouška byla zahájena po zavedení impaktového poškození a C-scan kontrole. Byly použity maximální úrovně zatížení 90, 110 a 135 kN a R = 0,1. Během zkoušky byly provedeny Ascan ultrazvukové kontroly a vyznačeny hranice únavového poškození. Pro sledování šíření poškození byly testovány dvě metody monitorování stavu konstrukce. V 11 fázích únavové zkoušky byla prováděna postupná statická SHM měření při různých úrovních zatížení.

  • Název v anglickém jazyce

    FATIGUE TEST OF IMPACTED WSLS PANEL No.01 WITH ISTALLED SHM SYSTEMS

  • Popis výsledku anglicky

    This report presents the results of fatigue test of the specimen WSLS-01 with installed SHM sensors that was performed in VZLU. The main scope of the test was monitoring of delamination damage propagation coming out of impact area in the middle section of composite test panel. The fatigue test was started after impacting and C-scan inspection. The maximum load levels of 90, 110, 135 kN and R = 0.1 were applied. A-scan ultrasonic inspections were performed and boundaries of fatigue damage were marked during the test. Two (FBG and UGW) structural health monitoring methods were used for the monitoring of fatigue

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE02000032" target="_blank" >TE02000032: Výzkumné centrum pokročilých leteckých konstrukcí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.