L 410 NG Main Landing Gear Leg Fatigue Test Methodology
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F17%3AN0000010" target="_blank" >RIV/00010669:_____/17:N0000010 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.vzlu.cz/cz/transfer-vysledku/certifikovana-metodika-n-met/" target="_blank" >http://www.vzlu.cz/cz/transfer-vysledku/certifikovana-metodika-n-met/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
L 410 NG Main Landing Gear Leg Fatigue Test Methodology
Popis výsledku v původním jazyce
Methodology of L 410 NG Main Landing Gear Leg Fatigue Test is set in this report. The purpose of the test is to demonstrate the required fatigue life of the main landing gear 30 000 take-offs and landings. The fatigue test is part of the MOSTA project.
Název v anglickém jazyce
L 410 NG Main Landing Gear Leg Fatigue Test Methodology
Popis výsledku anglicky
Methodology of L 410 NG Main Landing Gear Leg Fatigue Test is set in this report. The purpose of the test is to demonstrate the required fatigue life of the main landing gear 30 000 take-offs and landings. The fatigue test is part of the MOSTA project.
Klasifikace
Druh
N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem
CEP obor
JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI2%2F557" target="_blank" >FR-TI2/557: Projekt MOSTA - Modernizace malého dopravního letounu za účelem zvýšení efektivnosti a ekonomie jeho provozu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
R-6482
Číslo předpisu
685-17-401
Technické parametry
Metodika popisuje zkušební kus (hlavní podvozek L 410 NG), konfiguraci zkoušky, použité zkušební a měřící zařízení včetně definice prohlídek zkušebního kusu. Cílem testu je prokázávání únavové životnosti podvozku na 30 000 vzletů a přistání. Využívá Výzkumný a zkušební letecký ústav.
Ekonomické parametry
Oproti původní metodice se ušetří náklady o 20%.
Označení certifikačního orgánu
Úřad pro civilní letectví, Letiště Ruzyně, 160 08, Praha 6
Datum certifikace
—
Způsoby využití výsledku
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel