Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodický postup výpočtu flatru s využitím přenosových funkcí, část 1

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F18%3AN0000026" target="_blank" >RIV/00010669:_____/18:N0000026 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vzlu.cz/cs/ostatni-vysledky-o-c495.html" target="_blank" >https://www.vzlu.cz/cs/ostatni-vysledky-o-c495.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodický postup výpočtu flatru s využitím přenosových funkcí, část 1

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výsledek dokumentuje metodický postup výpočtu flatru letecké konstrukce při použití přenosových funkcí. Přenosové funkce zavádějí do výpočtového modelu konstrukce nestrukturální stupně volnosti a jsou využívány zejména pro modelování řídicích systémů, servosystémů, systémů aktivního řízení se zpětnou vazbou, apod. Jsou shrnuty teoretické aspekty řešené problematiky. Je uveden způsob modelování přenosové funkce a jejího zapracování do modelu. Dále je prezentována aplikační úloha výpočtu flatru letounu se zahrnutím autopilota do systému řízení směrového kormidla a dále úloha výpočtu flatru se zahrnutím dvou módů otáčení kormidla, v obou případech s využitím přenosových funkcí. Obě úlohy jsou demonstrovány na modelu letounu L 410NG. Pro výpočet byl použit systém NASTRAN. Zdokumentováno ve zprávě R-6914.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology of Flutter Analysis Using transfer Functions, Part 1

  • Popis výsledku anglicky

    This result represents methodology of flutter analysis using transfer functions. Transfer functions introduce non-structural degrees-of-freedom into computational model. This approach is usefull especially for modelling of control systems, servo-systems, closed-loop active control systems, etc. Theoretical background is summarised and the methodology of transfer function modelling is presented. Application examples include flutter analysis including an autiopilot system and flutter analysis including two modes of a control surface flapping. Both tasks are demonstrated on the strucure of L 410NG aircraft by means of the NASTRAN system. Documented in report R-6914.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.