Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aerodynamická problematika řešení křídla se vzpěrou - rešerše

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F18%3AN0000115" target="_blank" >RIV/00010669:_____/18:N0000115 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vzlu.cz/cs/ostatni-vysledky-o-c495.html" target="_blank" >https://www.vzlu.cz/cs/ostatni-vysledky-o-c495.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aerodynamická problematika řešení křídla se vzpěrou - rešerše

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rešerše byla vypracována pro získání základní představy o aerodynamické problematice a vlastnostech uzlu spojujícího křídlo se vzpěrou a o aktuálních trendech a možnostech z hlediska koncepce letounu a konstrukčního řešení křídla se vzpěrou. Problematika aerodynamického řešení křídla se vzpěrou je velmi komplexní a univerzální poznatky jsou pouze velmi obecné, ve většině případů lze očekávat významný interferenční odpor, nejnižším odporem se většinou vyznačuje kolmé vetknutí konce vzpěry do křídla. Pro celkové posouzení výhodnosti určitého řešení křídla je potčeba hodnotit celý letoun včetně důsledků mimonávrhových, ale předpisy požadovaných, stavů. Zdokumentováno ve zprávě R-6935.

  • Název v anglickém jazyce

    Aerodynamic problem solving a wing with strut - research

  • Popis výsledku anglicky

    The research was developed to obtain a basic idea of aerodynamic issues and the characteristics of the node connecting the wing with the strut and the current trends and possibilities in terms of airplane concept and design of the wing with strut. The issue of aerodynamic solution of the wing with the strut is very complex and universal knowledge is only very general, in most cases significant interference resistance can be expected, the lowest resistance is usually characterized by perpendicular restraint of the strut end into the wing. For an overall assessment of the advantage of a certain solution of the wing, it is necessary to evaluate the entire aircraft, including the consequences of non-design, but the regulations required, states. Documented in report R-6935.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů