Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

NUMERICAL STUDY OF ACTIVE FLOW SEPARATION CONTROL FOR UHBR ENGINE INTEGRATION ON GENERIC WING IN HIGH-LIFT CONFIGURATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F20%3AN0000095" target="_blank" >RIV/00010669:_____/20:N0000095 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://zenodo.org/record/4288432#.YDZkotWg9aQ" target="_blank" >https://zenodo.org/record/4288432#.YDZkotWg9aQ</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.4288432" target="_blank" >10.5281/zenodo.4288432</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    NUMERICAL STUDY OF ACTIVE FLOW SEPARATION CONTROL FOR UHBR ENGINE INTEGRATION ON GENERIC WING IN HIGH-LIFT CONFIGURATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The effect of steady suction and oscillatory blowing on local flow separation in the slat cut-out region downstream of a UHBR engine pylon is investigated by CFD URANS simulations. The simulation environment reflects the wind tunnel test conducted at the low speed wind tunnel at Tel-Aviv University. The validated CFD results are employed to assess the effects individual actuation mechanisms (steady suction, oscillatory blowing and a combination of both). Both investigated flow control mechanisms are effective in significant reduction of the flow separation. The AFC applied close to the leading edge in the slat cut-out region affects the flow field on large parts of the upper wing.

  • Název v anglickém jazyce

    NUMERICAL STUDY OF ACTIVE FLOW SEPARATION CONTROL FOR UHBR ENGINE INTEGRATION ON GENERIC WING IN HIGH-LIFT CONFIGURATION

  • Popis výsledku anglicky

    The effect of steady suction and oscillatory blowing on local flow separation in the slat cut-out region downstream of a UHBR engine pylon is investigated by CFD URANS simulations. The simulation environment reflects the wind tunnel test conducted at the low speed wind tunnel at Tel-Aviv University. The validated CFD results are employed to assess the effects individual actuation mechanisms (steady suction, oscillatory blowing and a combination of both). Both investigated flow control mechanisms are effective in significant reduction of the flow separation. The AFC applied close to the leading edge in the slat cut-out region affects the flow field on large parts of the upper wing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aerospace Europe Conference 2020

  • ISBN

  • ISSN

    1925-931X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

    Bordeaux, Francie

  • Místo konání akce

    Bordeaux, Francie

  • Datum konání akce

    25. 2. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku