Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Blowing as a means of drag reduction of wing – strut junction

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F21%3AN0000024" target="_blank" >RIV/00010669:_____/21:N0000024 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ntad.lf.tuke.sk/" target="_blank" >http://www.ntad.lf.tuke.sk/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/NTAD54074.2021.9746321" target="_blank" >10.1109/NTAD54074.2021.9746321</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Blowing as a means of drag reduction of wing – strut junction

  • Popis výsledku v původním jazyce

    High aspect ratio is well-known mean to diminish induced drag of a wing. The problems with strength and stiffness of a high aspect ratio wing can be suppressed by a strut. A junction between the wing and the strut is a source of interference drag that can be potentially decreased by flow control performed by blowing. Continuous and pulse blowing in the wing – strut junction was studied both experimentally and numerically. The results indicate the influence of the mass flow, frequency and injected momentum on the efficiency of the blowing as a mean of the drag reduction.

  • Název v anglickém jazyce

    Blowing as a means of drag reduction of wing – strut junction

  • Popis výsledku anglicky

    High aspect ratio is well-known mean to diminish induced drag of a wing. The problems with strength and stiffness of a high aspect ratio wing can be suppressed by a strut. A junction between the wing and the strut is a source of interference drag that can be potentially decreased by flow control performed by blowing. Continuous and pulse blowing in the wing – strut junction was studied both experimentally and numerically. The results indicate the influence of the mass flow, frequency and injected momentum on the efficiency of the blowing as a mean of the drag reduction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    NTinAD New Trends in Aviation Development 2021 The XVI. International Scientific Conference Proceedings

  • ISBN

    978-1-6654-1341-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    42-47

  • Název nakladatele

    Technical University of Košice

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    25. 11. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku