Netradiční úlohy: Problémové úlohy mezinárodního výzkumu PISA
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00022225%3A_____%2F04%3A%230000002" target="_blank" >RIV/00022225:_____/04:#0000002 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Netradiční úlohy: Problémové úlohy mezinárodního výzkumu PISA
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace informuje o specifické testované oblasti výzkumu PISA 2003, která je nazývána řešení problémů. Záměrem otázek z této oblasti bylo zjistit schopnost patnáctiletých žáků řešit úlohy, v nichž se prolínají jednotlivé obory. Publikace rovněž informuje o výsledcích, kterých žáci v této oblasti dosáhli. Především však přináší všechny úlohy z oblasti řešení problémů, které byly obsaženy v testech v roce 2003.
Název v anglickém jazyce
Unconventional Items: Problem Solving Items in PISA Study
Popis výsledku anglicky
This publication informs about the specific trial area of the PISA 2003 study that is called the problem solving. The aim of questions was to find out how much are fifteen-year-old pupils able to solve the items that embrace various subject fields. Material also informs about students' results in the area of problem solving. Firstly it brings all problem solving items that appeared in PISA 2003 tests.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/ME%20588" target="_blank" >ME 588: Realizace druhé fáze výzkumu PISA v České republice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-211-0484-8
Počet stran knihy
92
Název nakladatele
Ústav pro informace ve vzdělávání - divize Nakladatelství TAURIS
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—