Měření matematické gramotnosti a analytických dovedností patnáctiletých žáků ve výzkumu OECD PISA
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384020%3A_____%2F02%3A00000013" target="_blank" >RIV/61384020:_____/02:00000013 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Měření matematické gramotnosti a analytických dovedností patnáctiletých žáků ve výzkumu OECD PISA
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek informuje o výzkumu PISA, o pojetí matematické gramotnosti a třech úrovních dovedností, které jsou potřebné k vyřešení úloh z matematiky. Rovněž se věnuje problematice mezipředmětových dovedností.
Název v anglickém jazyce
Measurement of Mathematical Literacy and Analytic Skills of Fifteen-Year-Old Pupils in the OECD Study PISA
Popis výsledku anglicky
The paper informs about PISA study, about mathematical literacy and about three levels of skills that are necessary for solving mathematical items. It also informs about the theme of problem solving.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/ME%20588" target="_blank" >ME 588: Realizace druhé fáze výzkumu PISA v České republice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové možnosti vzdělávání a pedagogický výzkum
ISBN
80-7042-181-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
466-469
Název nakladatele
Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—