Matematická kultura a vyučování matematice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F10%3A00003109" target="_blank" >RIV/62690094:18470/10:00003109 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Matematická kultura a vyučování matematice
Popis výsledku v původním jazyce
Pojem matematické kultury ve smyslu dobrá matematika Terence Tao. Otázky kultivace matematické kultury ve vyučování. Zavádění pojmů, různé koncepce důkazů. Role ilustrací a umění řešení úloh. Preparace, inkubace, iluminace a verifikace ve smyslu GrahamaWallase. Inforamce o TIMMS.
Název v anglickém jazyce
Mathematical Culture and Mathematics Education
Popis výsledku anglicky
Concept of mathematical culture in the sense good mathematics by Terence Tao. Problems of cultivation of mathematical culture in the mathematical education. Introducing of notion, different conception of proof. The role of ilustrations in mathematics, the art of problem solving. Preparation, incubation, illuminatinon and verification in the sense of Graham Wallase. Information about Third International Mathematics and Science Study.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pokroky matematiky, fyziky a astronomie
ISSN
0032-2423
e-ISSN
—
Svazek periodika
55
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—