Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR – Svazek II.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023205%3A_____%2F15%3A%230000340" target="_blank" >RIV/00023205:_____/15:#0000340 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.idu.cz/cs/mapovani-kulturnich-a-kreativnich-prumyslu-v-cr-ii" target="_blank" >http://www.idu.cz/cs/mapovani-kulturnich-a-kreativnich-prumyslu-v-cr-ii</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR – Svazek II.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace autorů obsahuje 13 odvětvových kapitol popisujících a analyzujících následující odvětví: knihy a tisk, výtvarné umění, scénická umění, film, design, hudební průmysl, architektura, digitální hry, reklama, TV a rozhlas, památky, umělecká řemesla, odvětví digitálního obsahu. Studie věnovaná scénickým uměním se zaměřuje na obory divadla, tance a klasické hudby s tím, že do ní bylo začleněno i téma festivalů (nejen z výše jmenovaných oborů) a infrastrukturní segment kulturních domů. Obor neklasické, tedy populární hudby je pojednán ve studii věnované hudebnímu průmyslu. Digitální hry jsou sice součástí širšího odvětví digitálního obsahu, nicméně je mu věnována samostatná studie díky jeho specifickému charakteru a významu coby rapidně rostoucímu oboru.

  • Název v anglickém jazyce

    Mapping Cultural and Creative Industries in Czech Republic - Vol II.

  • Popis výsledku anglicky

    This document focuses on various cultural and creative industries. It includes 13 sectorial studies: architecture, design, digital games, film, music industry, books and press, monuments, advertising, performing arts, digital content industry (software), TV and radio, crafts and visual arts. The study dedicated to performing arts focuses on the fields of theatre, dance and classical music, festivals regardless of their genre, and the infrastructure segment of houses of culture. The field of non-classical, i.e. popular music is discussed in the study dedicated to the music industry. Even though the field of digital games is part of a broader digital content industry, it is discussed in an independent study due to its specific nature and importance as a rapidly growing field.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/DF11P01OVV031" target="_blank" >DF11P01OVV031: Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7008-354-3

  • Počet stran knihy

    598

  • Název nakladatele

    Institut umění - Divadelní ústav

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy