Jan Rajlich - Art and advertising, relationships and influences
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023272%3A_____%2F20%3A10135096" target="_blank" >RIV/00023272:_____/20:10135096 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://portal.issn.org/resource/ISSN/1335-034X" target="_blank" >https://portal.issn.org/resource/ISSN/1335-034X</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Jan Rajlich - Umenie a reklama, vzťahy a vplyvy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se věnuje grafikovi Janu Rajlichovi a jeho působení v oblasti reklamního designu. V textu je představena šíře Rajlichovy tvorby sahající od propagačních plakátů, televizní grafiky, jednotného vizuálního stylu a infografiky.
Název v anglickém jazyce
Jan Rajlich - Art and advertising, relationships and influences
Popis výsledku anglicky
The article deals with the graphic artist Jan Rajlich and his work in the field of advertising design. The text presents the breadth of Rajlich's work, ranging from promotional posters, television graphics, a unified visual style and infographics.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
60401 - Arts, Art history
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA18-24439S" target="_blank" >GA18-24439S: Spotřební imaginace komunistické diktatury. Československá reklama v poválečném období.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Designum
ISSN
1335-034X
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
49-55
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—