Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reklama jako vytrvalý a stálý déšť : Jan Rajlich a Propagační tvorba

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023272%3A_____%2F20%3A10135097" target="_blank" >RIV/00023272:_____/20:10135097 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.galeriezlin.cz/cs/aktuality/nove-cislo-casopisu-pz-4-2020.html" target="_blank" >https://www.galeriezlin.cz/cs/aktuality/nove-cislo-casopisu-pz-4-2020.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reklama jako vytrvalý a stálý déšť : Jan Rajlich a Propagační tvorba

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se věnuje fungování výtvarného družstva Propagační tvorba a jeho vůdčí postavě grafikovi Janu Rajlichovi. Propagační tvorba měla díky svému družstevními principu a členství předních grafických designérů unikátní postavení na poli reklamní tvorby v komunistickém Československu. V textu je představena nejen její organizační historie, ale šíře jejího působení se speciální pozorností Rajlichovu návrhářskému dílu.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising as a persistent and constant rain : Jan Rajlich and Propagační tvorba

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the functioning of the art cooperative Propagační tvorba and its leading character, the graphic artist Jan Rajlich. Thanks to its cooperative principles and the membership of leading graphic designers, promotional creation had a unique position in the field of advertising creation in communist Czechoslovakia. The text presents not only its organizational history, but the breadth of its work with special attention to Rajlich&apos;s design work.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60401 - Arts, Art history

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA18-24439S" target="_blank" >GA18-24439S: Spotřební imaginace komunistické diktatury. Československá reklama v poválečném období.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Prostor Zlín

  • ISSN

    1212-1398

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    27

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    33-37

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus