Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jan Ziegloser a (nejen) výstava nejkrásnějších francouzských plakátů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023442%3A_____%2F24%3AN0000021" target="_blank" >RIV/00023442:_____/24:N0000021 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.upm.cz/wp-content/uploads/artlife-1-CMYK-nahled.pdf" target="_blank" >https://www.upm.cz/wp-content/uploads/artlife-1-CMYK-nahled.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jan Ziegloser a (nejen) výstava nejkrásnějších francouzských plakátů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text vůbec poprvé přibližuje reklamní aktivity Jana Zieglosera, mnohostranné osobnosti politického, společenského a kulturního života, který se zapsal do oboru užité grafiky vlastní tiskárnou a reklamním podnikem s plakátovou produkcí. Jeho vliv v této branži ve 20. letech umocnila výjimečná akce, kterou se mu podařilo v roce 1923 realizovat – výstava francouzských velkoformátových plakátů pařížské tiskárny Vercasson. Text sleduje genezi Ziegloserových grafických a reklamních aktivit a způsob jeho práce s jednotlivými umělci. Zohledňuje i dobovou reflexi jeho činnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Jan Ziegloser and (not only) the exhibition of the most beautiful French posters

  • Popis výsledku anglicky

    The text presents for the first time the advertising activities of Jan Ziegloser, a multifaceted personality of political, social and cultural life, who made his mark in the field of applied graphics with his own printing house and advertising company with poster production. His influence in this field in the 1920s was enhanced by an exceptional event he managed to realise in 1923 - an exhibition of French large-format posters by the Parisian printer Vercasson. The text traces the genesis of Ziegloser's graphic and advertising activities and the way he worked with individual artists. It also takes into account contemporary reflection on his activities.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60401 - Arts, Art history

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Artlife

  • ISSN

    3029-7095

  • e-ISSN

    3029-7109

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    26-37

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus