Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Virtuální realita jako nástroj pro testování a remediaci kognitivních funkcí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023752%3A_____%2F17%3A43918989" target="_blank" >RIV/00023752:_____/17:43918989 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://cupress.cuni.cz/ink2_ext/index.jsp?include=podrobnosti&id=323103" target="_blank" >http://cupress.cuni.cz/ink2_ext/index.jsp?include=podrobnosti&id=323103</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Virtuální realita jako nástroj pro testování a remediaci kognitivních funkcí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola pojednává o využití virtuální reality (VR) jako prostředku testování kognitivních funkcí. Rozděluje tak virtuální testy používané převážně v zahraničí dle kognitivních funkcí, na které se zaměřuje (vizuo-prostorové vnímání, vizuo-motorická koordinace, paměť, prostorová orientace, exekutiva, sociální kognice). V případě některých kognitivních funkcí popisuje také využití VR v programech zaměřených na kognitivní remediaci. Kapitola ale pojednává také o možném využití virtuálních postav v neuropsychologii.

  • Název v anglickém jazyce

    Virtual reality as a tool for assessment and remediation of cognitive functions

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter discusses the application of virtual reality (VR) in the context of cognitive assessment. It divides the described virtual tests used mainly abroad according to the cognitive function it focuses on (visuospatial perception, visuomotor coordination, memory, spatial orientation, executive, social cognition). It also describes the use of VR in programs aimed at cognitive remediation. The chapter also discusses the possible use of virtual agents (characters) in neuropsychology.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50103 - Cognitive sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Klinická neuropsychologie v praxi

  • ISBN

    978-80-246-3068-7

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    761-775

  • Počet stran knihy

    902

  • Název nakladatele

    Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly