Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Odraz zeměměřické profese v médiích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00025615%3A_____%2F08%3A%230001257" target="_blank" >RIV/00025615:_____/08:#0001257 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Odraz zeměměřické profese v médiích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek hledá odpovědi na otázku ?jaké místo zaujímá náš obor a naše profese v povědomí veřejnosti a jaká je o nich její informovanost?. Využívá k tomu analýzy monitoringu médií (tisku, rozhlasu, televize a zpravodajských internetových serverů), který jeprováděn v ODIS VÚGTK. Vychází ze statistického rozboru výskytu určitých klíčových slov charakterizujících náš obor a jejich vzájemného procentuálního zastoupení. Všímá si typického obsahu článků v médiích a dále rozborem statistiky sledovanosti monitoringu médií na webových stránkách ODIS VÚGTK zjišťuje, která témata vyvolávají mezi čtenáři největší zájem. V závěru pak uvádí čím je formován náhled veřejnosti na náš obor a profesi, jaký náhled na ně mají média (resp. novináři) a co veřejnost od našeho oboru a profese nejvíce očekává

  • Název v anglickém jazyce

    Reflection of Surveying Profession in Media

  • Popis výsledku anglicky

    The paper tries to find an answer to the question ?what is the situation of our profession in awareness of public and what is the knowledge about it?. To answer this question analysis of media monitoring (e.g. press, radio, television and news internet servers) undertaken in Branch Information Centre of the Research Institute of Geodesy, Topography and Cartography, is used. The analysis is based on statistical analysis of key words presence and their distribution (in %). The key words used are those that characterize our professional field. The analysis is concentrated on the typical content of media articles. Using the statistics of monitoring media rating at Branch Information Centre web site, it finds out which subjects are considered to be the mostattractive for readers. In the conclusion, it explains what influences the view of public on our profession, what is the view of media (esp. journalists) and what public expects the most from our profession

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    GEOS 2007, Conference Proceedings

  • ISBN

    80-85881-26-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1-9

  • Název nakladatele

    VÚGTK,v.v.i.

  • Místo vydání

    Zdiby

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku