Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv nastavení CVT převodovky při využití traktoru v dopravě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00027031%3A_____%2F12%3A%230000238" target="_blank" >RIV/00027031:_____/12:#0000238 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv nastavení CVT převodovky při využití traktoru v dopravě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou vlivu nastavení režimu bezstupňové převodovky na spotřebu paliva a výkonnost při zemědělské dopravě. V rámci experimentálních měření byly porovnávány tři různé režimy převodovky traktoru Massey Ferguson 7490 Dyna VT. K traktoru byl připojen přívěs P93S. Měření probíhalo na dvou trasách a to jak s prázdným přívěsem, tak s přívěsem naloženým 4 t a 8 t materiálu. Před vlastním měřením zkušebních jízd byla změřena úplná charakteristika motoru traktoru pomocí dynamometru na vývodovém hřídeli. Celkem bylo provedeno 36 měřících jízd, ze kterých byly vyhodnoceny energetické a exploatační ukazatele zkoušené dopravní soupravy.

  • Název v anglickém jazyce

    Effect of Settings of Continuously Variable Transmission on the Exploitation and Energy Indicators of Tractor Trailer Combination During Transport

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the influence of setting mode of continuously variable transmission for fuel consumption and performance in agricultural transport. Three different modes of transmission settings of tractor Massey Ferguson 7490 Dyna VT were compared during the experimental measurements. The P93S trailer was attached to the tractor. Measurements were carried out on two routes, with an empty trailer and with a trailer loaded with 4 t and 8 t of material. The full speed characteristic of the engine was measured using a dynamometer at the PTO before the measurement of test runs. Altogether 36 measurement runs were performed which were evaluated from the point of energy and exploitation indicators of tested transport set.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    GB - Zemědělské stroje a stavby

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Mechanizace zemědělství

  • ISSN

    0373-6776

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    62

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    60-65

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus